با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آزادفدا، شیوا الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403]

ا

  • ابراهیمی، رضا تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • احمدی، سیروس بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • احمدی، مجتبی تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • اشرف گنجویی، فریده آینده‌پژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • افکار، عادل نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • اکبرزاده، فاطمه بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • امیر حسینی، سید احسان ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

ب

  • بحری، نادره بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • بدری آذرین، یعقوب تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • بیرامی جغناب، لیلا تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • بیگ محمدی، طوبی تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • بهرامی، حدیثه سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • بهرامی، شهاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپ‌های ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403]

پ

  • پناهبر، غزل نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

ت

  • تابش، سعید تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • ترابی، عمار شناسایی شاخص‌های عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403]

ج

  • جعفری، سعید مدل‌سازی تاثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • جهانگیری، مهدی تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • جوادی، فاطمه نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403]

چ

  • چهار باغی، زهرا تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

ح

  • حاجی پور، البرز ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • حسنی، زهره شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • حقیقت، الهام بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • حکاک زاده، مینا طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • حکاک زاده، مینا طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]

خ

  • خجسته باقرزاده، حسن الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • خدایاری، عباس اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • خدادادی، محمدرسول تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • خدامرادپور، مژگان سناریوپردازی آینده رسانه‌های ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • خلیفه سلطانی، مرضیه مدل‌سازی تاثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • خندابی، فائزه آینده‌پژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • خواجه صالحانی، مریم الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403]

د

  • دورودیان، علی اصغر الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403]

ر

  • راد، فرهاد ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • راسخ، کرامت الله بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • راسخ، نازنین نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپ‌های ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • راسخ، نازنین روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • رجبی، مجید تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • رحمانیان کوشککی، بهاره مدل‌سازی تاثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • ریزوندی، آیه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپ‌های ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • رمضانی نژاد، رحیم تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403]

ز

  • زارع، افسانه طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • زارعی، علی اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

س

  • سجادیان، محمد شناسایی شاخص‌های عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • سجادیان، محمد ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • سجادی هزاوه، سید حمید آینده‌پژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • سید عالی نژاد، آزاده بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • سلیمانی، مجید نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403]

ش

  • شعبانی مقدم، کیوان ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • شهولی کوه شوری، جواد سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1402]

ص

  • صالحیان، مسلم نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپ‌های ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • صدیق پورمند، محمد طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1402]

ع

  • عاشقی، بهنام تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • عبدالملکی، حسین بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • عبدالوهابی، زهرا اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • عسگر، علی بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • عطا جافر، سمر تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • علم، شهرام شناسایی شاخص‌های عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • عمرانی، سعید سناریوپردازی آینده رسانه‌های ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403]

ف

  • فراهانی، ابوالفضل تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • فریدفتحی، مریم تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

ق

  • قاسمی، حمید روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • قاسمی، حمید الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • قبادی یگانه، اکرم سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • قربانی، سعید تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

ک

  • کریمی، مجیدرضا بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • کشکر، سارا نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • کهندل، مهدی اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1402]

گ

  • گرامی، ابوالفضل ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

م

  • محمودیان، فریده شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • میریوسفی، سید جلیل طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • مطلبی، لنا ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • ملک، مجتبی تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1402]

  • منوچهری نژاد، محسن طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1402]

ن

  • ندری، امیر شناسایی شاخص‌های عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • نیک آئین، زینت آینده‌پژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • نودهی، محمد علی تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

  • نوربخش، پریوش بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403]

  • نوربخش، مهوش بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403]

ه

  • همتی نژاد طولی، مهرعلی تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1402]

ی

  • یکتایار، مظفر سناریوپردازی آینده رسانه‌های ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403]